Anko Baksoellah

In de nacht van vrijdag op zaterdag (5 januari) is onze vroegere clubgenoot Anko Baksoellah op 59 jarige leeftijd overleden. Anko was de broer van Bas. Op 3 januari is Anko niet op het werk verschenen. Toen daarop poolshoogte werd genomen, werd Anko thuis gevonden en bleek hij getroffen te zijn door een hersenbloeding. Vrijdagavond hebben enkele damvrienden van ODB, waar Anko de laatste jaren speelde, nog afscheid van hem kunnen nemen.

Anko speelde van 1997 t/m 2003 bij onze club. Anko was een echte liefhebber van het dammen en speelde veel wedstrijden. We gedenken hem als een bijzonder sympathieke, gedreven dammer. Namens de damclub wens ik Bas en zijn familie veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Anko is opgebaard in Rouwcentrum Waldeck, Oude Haagweg 28 te Den Haag. Gelegenheid tot condoleren: zo. 6 jan. 14.00 – 14.45 uur en op maandag en dinsdag: 19.00 – 19.45 uur. De begrafenisplechtigheid begint op woensdag 9 jan. om 12.30 uur: Algemene Begraafplaats “Westduin”, Ockenburgstraat 27 te Den Haag.

Alfred van Lenthe (voorzitter)