Het negentigjarig jubileum van de club is de afgelopen weken gevierd. Op 21 april was er het Zilveren Ooievaar toernooi dat voor de gelegenheid extra 'aangekleed' was. Over dit toernooi, door ODB gewonnen, is al eerder bericht. Op 28 april was er het feest voor de eigen leden. Dit keer eens een keer niet dammen, maar in een ongedwongen sfeer bowlen en steengrillen in BowlingWorld, wel bekend van de The Hague Open toernooien (toch nog een beetje dammen...).

Het was een gezellige avond waar de meeste leden aanwezig waren. Het bowlen werd met grote overmacht gewonnen door Kees de Jong (dammer-vriend-van-Francis) omdat hij aan de lopende band strikes gooide. Het eten werd uiteraard gewonnen door Herman Vroom. Enkele foto's (helaas kwamen de meeste niet door de censuur) vind je hierna.