Woensdag bereikte ons het trieste bericht dat Bhaan Dihal is overleden aan de gevolgen van Corona. Hij werd maandag in het ziekenhuis opgenomen en overleed woensdag al. Het is dus wel erg snel gegaan. Hij speelde zijn laatste partij op 10 maart, vlak voor de eerste lockdown. Hij was bang het virus op te lopen en zegde zijn lidmaatschap ook op met de toezegging weer terug te keren als alles weer normaal zou zijn. Helaas heeft hij het virus niet kunnen ontlopen.

Bhaan was een bekende dammer in de Haagse damwereld en was ook geliefd onder de dammers van Surinaamse afkomst. Hij speelde veel toernooien. Was meestal present bij de Haagse kampioenschappen maar speelde ook internationale toernooien zoals in Thailand en Polen. Sinds 2015 speelde hij bij Damclub Den Haag, daarvoor waren RDG en De Hofstad Dammers de belangrijkste damverenigingen.

Rouwbezoek is mogelijk dinsdag 29 december van 18 tot 19 uur in rouwcentrum 'Onze Zorg', Tripstraat 309 Den Haag. De besloten crematie is donderdag 31 december.