De Nelis Caffa Super Cup is dit jaar gewonnen door Jaap van Hal. Hij won van Harold Jagram. Om de door de Stichting The Hague Open beschikbaar gestelde beker wordt jaarlijks gestreden door de bekerwinnaars van De Hofstad Dammers en DC Den Haag. Toevallig ging het nu tussen twee dammers die lid zijn van beide verenigingen. Voor de goede orde: Jaap is bekerwinnaar bij De Hofstad Dammers en Harold is dat bij Den Haag.

De partij kwam in klassiek vaarwater terecht toen het rond de dertigste zet plotseling spannend werd. Harold bracht combinaties in de stand. Helaas maakte hij een flinke blunder waarmee hij een schijf verloor en daarna al heel snel de partij. Juist op dat moment leek hij met een tweetal krachtzetten een winnende stand op het bord te kunnen brengen.

De partij werd gespeeld op de eerste clubavond van Damclub Den Haag in het nieuwe onderkomen De Kameleon.