Als nevenactiviteit bij het WK junioren en meisjes organiseerde Stichting The Hague Open 2 regionale schooldamfinales, op zaterdag 18 december voor groep 5 en 6 en op maandag 20 december voor groep 7 en 8. De Haagse afvaardiging was het grootst op de zaterdag. En niet zonder succes. Kirsty Wahjuwibowo had evenveel punten als de nummer 3, maar had de pech dat eerst gekeken werd naar SB i.p.v. weerstandspunten, ze eindigde nog wel boven Stefano Steur, wellicht zien we die ook nog wel eens op de clubavond verschijnen. Berke Yigitturk werd 2e, hij verloor slechts 1 partij en en wel van Jan-Christiaan Wahls die alles won.  Bij de pupillen op maandag ook een Haags succesje, Hiranya Teunissen werd 3e, net voor Toon Vrijenhoek.