Hierbij nadere informatie over het ZHDB / Delfland Kampioenschap 2016. Alle ronden worden gespeeld in het clublokaal van damclub DOS Delft, gebouw Denksport Centrum DUWO, Zusterlaan 110a te Delft. Telefoon: 06-83409172

Het speelschema is als volgt:

Ronde 1-4 : woensdag 9, 16, 23, 30 maart

Ronde 5-7 : woensdag 6, 13, 20 april

Inhaalrondes: woensdag 27 april koningsdag en 4 mei dodenherdenking

Ronde 8-9 : woensdag 11 en 18 mei

Sneldammen / prijsuitreiking: woensdag 25 mei

Alle ronden starten om 19.45 uur.

Dit jaar zal de kampioen van de ZHDB tevens kampioen van de Delfland zijn!

Ook nieuw is dit jaar dat we de diverse klassen zullen vullen met maximaal 10 spelers per groep, waarbij de indeling op rating (KNDB rating per 01-01-2016) zal plaatsvinden. De kampioen van de promotieklasse en lager heeft het recht om het volgende jaar een klasse hoger te spelen, ongeacht de hoogte van zijn/haar rating! Met bovenstaande wijzigingen hopen wij nog meer deelnemers te mogen begroeten, immers de groepen zijn nu allemaal gelijkmatiger van sterkte. Ook nieuw is dat we aansluitend aan het toernooi een sneldamtoernooi willen organiseren (speeltempo zal in overleg met u nader worden bepaald) met vooraf de prijsuitreiking. Wij rekenen dit jaar op een opkomst van 40 tot 50 deelnemers!

Het inschrijfgeld (€ 10) kan op 9 maart worden voldaan bij de penningmeester. Let op: de uiterste inschrijfdatum is vrijdag 12 februari 2016!