Afgelopen donderdag speelde Roy Bidesi de finale om de Super Cup. Dat is de door de Stichting The Hague Open uitgeschreven jaarlijkse wedstrijd tussen de bekerwinnaars van ODB en Damclub Den Haag. Tegenstander was Jack Mondt, die bij Haeghe Groep een thuiswedstrijd speelde.

De wedstrijd ontwikkelde zich zonder al te grote spanningen, ook al omdat Jack Mondt voldoende had aan een remise en tijdvoordeel had. Roy verkreeg later in het middenspel licht voordeel door een overwicht in het centrum en twee achtergebleven schijeven van de tegenstander. Roy kon dit voordeel echter niet vasthouden. In de slotfase moest hij een laatste winstpoging bekopen met een nadelig eindspel en tenslotte verlies. Jack neemt de Cup over van Christien Fung.