Het jubileumtoernooi van onze 100-jarige vereniging is overtuigend gewonnen door het oud-lid Fred Ivens. De 73-jarige veteraan die door verhuizing naar de Betuwe thans uitkomt voor de Wageningse ereklasser WSDV, zette alle zeven partijen in winst om. Ivens veroverde onder meer de scalp van Jeroen Kos, Sjammie Kasnadi en Frits Luteyn, de nummers twee, drie en vier en kon met een literfles whisky terug naar Ingen rijden.

De B-groep werd een prooi voor voormalig subtopper Hans van Woerkom. Het 11-jarige talent Emre Hageman was de beste C-speler en Halil Dogan toonde in de D-categorie aan dat hij het dammen nog niet is verleerd. Hij maakte in 2002 deel uit van het Haagse jeugdviertal dat kampioen van Nederland werd. In De Brink zorgden 62 dammers onder leiding van voorzitter Jan Kok voor een sfeervolle bijeenkomst.  Onder hen ook een aantal oud-leden zoals veelvoudig clubkampioen Hans den Engelsman.
DC Den Haag zet de eeuwfeestfestiviteiten 6 mei voort met een rapidtoernooi en 26 augustus met een uitstapje naar Den Bosch.