Het derde en laatste zomersneldamtoernooi van damclub DOS werd gewonnen door Jeroen Kos. Onze teamcaptain begon met een mooie score van 10 uit 5. Hij hield in de spannende slotronde de kersverse Europees aspirantenkampioen Martijn van IJzendoorn op remise en stelde daarmee de toernooiwinst veilig. Tweede werd Martijn van IJzendoorn, organisator Henk de Witt mocht zichzelf de derde prijs uitreiken.

Ook deze keer weer heel veel Haagse prijswinnaars. De B-categorie werd deze keer gewonnen door de voormalig Haagse jeugddammer Talha Qari. Berke Yigitturk was in de D-categorie de sterkste. In de C-poule ging de hoofdprijs naar een Dordtenaar, maar Sanjay Dhauntal wist hier wel beslag op de derde plaats te leggen. De wedstrijdleiding was in handen van Alex Kruyshoop, die ook nog kans zag om mee te dammen.