Het gebruikelijke toernooi voor de opening van het nieuwe damseizoen werd dit jaar door slechts zes verenigingen bijgewoond die tezamen acht viertallen op de been brachten. Een magere bezetting derhalve in de VELO-hal in Wateringen. De spanning was er niet minder om. Het eerste Haagse viertal bestaande uit Jeroen Kos, Pertap Malahé, Herman Vroom en Bas Baksoellah stond na een overwinning op VELO en een gelijkspel tegen Van Stigt Thans aan kop. Door een grote 7-1 nederlaag in de laatste ronde tegen CCR resteerde slechts een derde plaats en voor de Schiedammers de titel.

Paul Heskes, Alex Kruyshoop, Roel Langbroek en Radjin Chandarsing vormden het andere viertal. Stadgenoot ODB werd wel verslagen maar de twee wedstrijden tegen de Westlanders van VELO en De Lier gingen verloren. Waardoor uiteindelijk ook dit team als derde eindigde.

Alle uitslagen