Een aantal leden van Damclub Den Haag luidde dammend het jaar uit met deelname aan het Wateringse Piet Helderman Toernooi. Yasar Yigitturk sloot met een 2e plaats, en 59e plaats in het algemeen klassement, zijn welpentijd af, hij behaalde 5 punten. Evenveel als Roy Liem-Kon-Tja en Alex Kruyshoop (58e resp. 55e). Twee punten meer waren er voor Radjin Chandarsing, goed voor een 42e plaats, hij maakte een mooie eindsprint. Bas Baksoellah eindigde met 9 punten op een knappe 19e plaats. Pertap Malahé scoorde met 10 punten evenveel als de nummer 3, maar had minder sterke tegenstanders gehad, hij werd 6e. Wel wist hij de toernooiwinaar een puntje te ontfutselen, iets wat nummer 2 Evert Bronstring net niet lukte. Die toernooiwinnaar was dit keer niet Peter v.d. Stap, maar local hero Arie Stoorvogel.