ODB Haeghe-Z had voor haar jaarlijkse Kersttoernooi de concullega's van DC Den Haag en DC Scheveningen uitgenodigd en een aantal leden van deze clubs heeft hieraan gehoor gegeven. Van DC Den Haag-kant deden mee dubbel-leden Bas Baksoellah (koppel met Perkas Sewradj), Ashok Mahabier (met Pertap Malahé), Roel Langbroek (met Gerard Peroti), Rajesh Lachman en Anand Mahabier, Nerin Bisseswar (met Friso Fennema), maar ook Moen Lachman (met Christien Fung), Fred Ivens (met Rinus Kouwenhoven) en Alex Kruyshoop (met Bonne Douma).

Er werd gespeeld in poules van vier koppels. Drie partijen van 30 minuten p.p.p.p. Na een half uur werd er gewisseld; elke speler van een koppel nam de partij van de ander over (en bleef dus tegen dezelfde tegenstander spelen, maar met een compleet andere stand).  Na drie rondes werden de punten opgeteld en mochten Fred Ivens en Rinus Kouwenhoven de eerste prijs in ontvangst nemen. Moen Lachman en Christien Fung werden derde en Roel Langbroek en Gerard Peroti vijfde. De overige Den Haag-koppels gingen met een fles wijn naar huis.

1. Fred Ivens en Rinus Kouwenhoven
2. Pertap Malahé en Ashok Mahabier