Een flink aantal leden van Damclub Den Haag heeft ook dit jaar weer meegespeeld op The Hague Open, dit jaar DNC Open NK geheten. Wim Bremmer bereikte de hoogste klassering, net als vorig jaar een 25-ste plaats, dit jaar gedeeld met Hans Jansen. Wim begon met een nederlaag tegen Schwarzman en daarna een remise, maar vond daarna de weg terug omhoog en hield onder andere Valneris en Heusdens op remise.

Roy Bidesi had met een score van elf punten ook een prima toernooi. En niet alleen hijzelf maar ook zijn gasten die de hele week bij hem logeerden. Roel Boomstra won namelijk het aspirantenkampioenschap en Getmanski won het Open NK. Dammers met aspiraties logeren bij Roy!

Robin Vogelaar en Evert Bronstring deelden met tien punten de 45-ste plaats. Daarna volgde Pertap Malahé die een wisselend toernooi speelde met onder andere een kloknederlaag in gewonnen positie. Roy Liem-Kon-Tja behaalde even veel punten als Pertap en won daarmee het G-klassement.

Met acht punten vinden we Rajesh Lachman en Talha Qari. Voor Talha die zijn eerste toernooi speelde een geweldig resultaat. Hij werd dan ook tweede in zijn ratingcategorie. Hij speelde onder andere remise met Ruud Kloosterman, een speler met een rating van 1252. Bas Baksoellah speelde een toernooi onder zijn niveau. Hij eindigde op zes punten.