De laatste wedstrijd van het seizoen van Den Haag Hofstad CT was tegen Haarlemse Damclub 2. Inzet was de achtste plaats.

De bedoeling was zo sterk mogelijk aantreden, met Harry Zandvliet, Nico Leemberg, Radjen Kalloe en Hans Giphart. Helaas moest Hans verstek laten gaan in verband met griep. Gelukkig hebben we Oedebhaan Dihal bereid gevonden in te vallen.
Als eerste was Jeremy klaar. Zijn tegenstander Arie Haveman, had moeite met noteren, mede daardoor gaf hij een schijf weg, trapte in een een-om-twee en daarna een een-om-vier. Stand 2-0.
De score werd verdubbeld door invaller Harry. Hij speelde tegen Maurits de Vries, jeugdspeler. In het eindspel kwam Harry beter te staan en speelde het mooi uit. Rinus Snellaars speelde tegen ook een jeugdspeler, Noel Neve. In  een klassieke stand nam Rinus niet de beste voortzetting waardoor het weer spannend werd qua stand. John "Georgiev" Kolstee speelde tegen Dimitri "Schwarzman" Otto. Aan de namen te zien is de uitslag makkelijk te voorspellen, na 40 zetten een grootmeesterremise. Invaller Oedebhaan Dihal kreeg Jan Esselman voor zich. In de opening haalde Esselman een damzetje uit, maar door mooi denkwerk, werd de dam weer afgesnoept. Helaas ten koste van een schijf. Dit bleek niet meer te redden en is de stand na vijf partijen 5-5.
Toen ging het snel, eerst won Nico Leemberg (oud-lid van Haarlem) van Rob vd Klashorst, Radjen Kalloe van Peter Schipper en Jan Kok van Gerard van Velzen. 11-5 De overwinning is voor het Combinatieteam uit de Hofstad. Daar veranderde de (onterechte) nederlaag van Nerin Bisseswar niets aan. Tot slot mocht Sanjay, die erg moe was, en af toe heel diep met zijn ogen dicht aan het nadenken was, ook twee punten bijschrijven 13-7 derhalve en na een matig seizoen, toch nog een beetje een zonnig einde.