De laatste 2 wedstrijden zijn die tegen de concullega's van ODB/Haeghe-Z. Het 3e team miste wat spelers, ze traden in principe maar aan met 9 man. Alex Kruyshoop won dus al na een uur (om geen boete te krijgen werd toch een speler ingevuld, de kleinzoon van oud-voorzitter Fred Versteeg). Deze voorsprong duurde helaas niet lang, Frans Frentrop verprutste tegen Tobias Pohan Simandjuntak een goede stand. Broer Andreas verloor wel, van Hein van Dee, na 2 uur waren de 50 wederzijdse zetten al gepasseerd. Na de remise van Herman Vroom tegen wim Stoker begon de teller aardig op te lopen, Arie Bom verzilverde keurig zijn schijfwinst tegen Chiel Overvoorde en Roy Bidesi bewees tegen Rafisander Dihal dat een dam in ruil voor 2 schijven te winnen is. Bas Baksoellah moest helaas de punten laten aan zijn clubgenoot Ben Hoogland, maar Jan Kok won keurig van de taaie Guillaume Zuniga. Ben Gehrke wist zijn schijfwinst tegen Nerin Bisseswar niet te verzilveren, bijna was het zelfs Nerin die er combinatief met de winst van doorging. Frans Poorter kreeg loon naar werken tegen good-old Piet van de Laan, al leek deze het eindspel nog remise te kunnen maken. De nestor van ODB/Haeghe-Z 3 blunderde echter, waardoor een wellicht nog langer eindspel bespaard werd gebleven.