Eindelijk stond er weer een streekderby op het programma voor het Combinatieteam. In Delft was DOS de tegenstander. Nog voor 15.00 stond het CT al op matchpoint, na vier overwinningen. Leo van Teijlingen opende de score tegen Quirine van der Salm na een drie-om-drie naar dam. Jan Kok verdubbelde de bordpunten door een schijf van Henk Valk af te snoepen en insiders weten dan dat Henk meteen opgeeft. Jeremy Pauwels trof Wynton Meijer. Hij kwam twee schijven voor, maar noemde de partij "dramatisch van beide kanten". Het leek er erop dat de partij in remise zou eindigen met voor beide een dam en twee schijven. Wynton haalde echter verkeerd dam, zodat deze meteen kon worden afgenomen. Bas Baksoellah zorgde voor de vierde overwinning, door combinatief Rolan van der Lugt te verslaan: hij gaf zijn tegenstander een dam en pakte deze meteen af met nog een aantal schijven met een eigen dam als resultaat. Bas gaf wel aan dat Rolan gewonnen heeft gestaan.

Het duurde daarna nog vrij lang voor het matchpoint gescoord werd.  De Delftenaren kwamen eerst nog terug toen Radjin Chandarsing  blunderde tegen Rob Smits. Nerin Bisseswar stond een schijf voor tegen Cees van Atten maar was even niet scherp en overzag een twee-om-twee naar dam voor de Delftse nestor. Gelukkig bleef deze op slag staan en had Nerin een tempo voor een schijf om door te breken, waarna de vrede werd getekend. Alex Kruyshoop trof in Fokke van Leijen een sterke tegenstander, die zijn betere stand echter niet om wist te zetten in partijwinst. Ook Hedwig Callender trof een sterkere tegenstander in Jan Frissen. Hij hield lang stand, maar de twee-om-vier bleek toch niet genoeg voor nog een bordpunt, 6-10.