Voor het Combinatieteam stond er in de vierde ronde een streekderby op het programma. DOS Delft kwam op bezoek. Alex Kruyshoop opende de score, met een remise tegen Mees van den Bosch. Nerin Bisseswar won een schijf van Wynton Meijer en dat was genoeg om de partij in winst om te zetten. Helaas werd de voorsprong ongedaan gemaakt toen Radjin Chandarsing kon opgeven na een combinatie van Jan Eekhout. Het waren daarna de dammers uit de Prinsenstad die op voorsprong kwam, René Nurnomamed redde het niet tegen de Friese Vlaardinger Fokke van Leijen. Ook Harold Jagram verloor, al had Henk Valk daar wel een onreglementaire slag voor nodig (die door beiden niet gezien werd).

Gelukkig werd er daarna gewonnen door Jeremy Pauwels, die Ton van Namen een schijf afsnoepte. Hij dacht een twee-om-twee te nemen, maar er kon ook anders geslagen worden en dat leverde dus schijfwinst op.  Rinus Snellaars boekte een blauwe overwinning op Rob Smits die kamikaze pleegde in het eindspel. Oedebhaan Dihal speelde een degelijke remise tegen Loek Tillemans, maar helaas redde invaller Rob Dhoen het niet tegen Cees van Atten. Alle ogen waren toen gericht op Jan Kok en Jordy van der Lugt. Jan kreeg langzaam maar zeker voordeel met uiteindelijk de winst die voor de gelijkmaker zorgde als resultaat.

In 2019 volgen nog twee wedstrijden. Op 7 december de wedstrijd bij en tegen Samen Sterk 2 en 21 december de stadsderby thuis tegen Scheveningen.