Het Combinatieteam speelde de derde wedstrijd van het seizoen in Driehuis. In de kantine van de school waren drie rijen tafels opgesteld voor twee wedstrijden, zodat bord 1 van IJmuiden/Zaanstreek CT - Den Haag Hofstad CT naast bord 10 van IJmuiden - Eureka was geplaatst.

Op vijf borden had het Haagse CT een ratingoverwicht. Toch was het René Nurmohamed die de score opende. Hij en Kaj Kruit hadden beide al snel een dam op het bord. René speelde op damafname en zijn tegenstander liet dit toe, waarna de winst een feit was. De wedstrijd kantelde toen Rinus Snellaars dacht door te breken, maar het was juist Aart van Dijk die daarna naar dam combineerde. Radjin Chandarsing vergreep zich tegen Nicole Schouten en ook hij kreeg een dam tegen. Hetzelfde gold voor Alex Kruyshoop tegen Jan-Maarten Koorn, zodat de Noord-Hollanders op 6-2 kwamen.

Invaller Cinthia van Achterbeg (met de laagste rating) hield lang stand tegen Piet Bakelaar (met de hoogste rating), maar moest uiteindelijk de handdoek in de ring gooien. De achterstand leek daardoor onoverbrugbaar maar niets was minder waar. Jeremy Pauwels wist in het eindspel Vince van der Wiele pootje te te lichten. De overige vier borden hadden gunstige standen. Maar helaas wist Hedwig Callender niet te winnen van Klaas de Krijger. Hetzelfde lot was Jan Kok tegen Koos de Vries beschoren en dat was een domper, zijn schijfwinst bleek niet genoeg voor winst. In de opening stond Nerin Bisseswar licht beter tegen Geert van der Loo maar ook hij kwam niet verder dan een puntendeling. De overwinning van Pertap Malahé tegen Max Doornbosch was daardoor voor de statistieken.

Op 23 november speelt het Combinatieteam thuis tegen DOS Delft dat twee punten meer wist te vergaren.