Het tweede team sloot de provinciale competitie af in Ter Heijde aan Zee tegen MDV. De thuisclub kon in theorie kampioen worden als er met 8-0 gewonnen zou worden, 7-1 zou een beslissingswedstrijd worden tegen VELO 2. De heenwedstrijd tegen MDV werd 4-4, dus de titelkansen waren klein. Alex Kruyshoop hield keurig de topscorer van de 2e klasse op remise. Ron de Vaal redde het niet niet tegen Bert de Haan, hij kon zijn schijfverlies niet compenseren. Radjin Chandarsing kon Frans Boers goed bijhouden en had in het eindspel zelfs licht voordeel, maar niet genoeg voor de winst. En Rinus Snellaars werd topscorer van het team door te remiseren met Gert-Jan Voois, deze was wellicht iets te gul in het eindspel, waarna Rionus het bekwaam naar een puntendeling speelde.  Al met al was het een seizoen waarin vanalles kon gebeuren, zoals winnen van kampioen VELO 2 en verliezen van degradant DOS.