In de voorlaatste ronde kwam kampioenskandidaat Damlust 3 op bezoek. In de heenwedstrijd werd ongelukkig met 5-3 verloren. Alex Kruyshoop kreeg in Theo Hordijk een sterke invaller tegenover zich en redde het helaas niet. Rinus Snellaars trok tegen Guus Potjes de stand weer gelijk. Hans van de Vijver wist knap Eimert Buijserd op remise te houden, zodat alle ogen gericht werden op John Kolstee en Piet van Eeden. Ook hier was een puntendeling het resultaat.

Een dag later bleek dat DOS 2, de concurrent van de Gouwenaren voor de titel, verloren van drie spelers (twee senioren en een aspirant) van DEZ Reeuwijk, zodat Damlust 3 het volgend seizoen een klasse hoger zal gaan proberen. Voor het vierde team rest nog de uitwedstrijd tegen het team uit Reeuwijk dat naar verwachting geheel uit jeugdspelers zal bestaan. Inzet hier is de derde plaats van de Derde Klasse, maar dan moet Damlust 3 nog wel zijn sportieve plicht doen tegen ADC 3.