Dinsdag heeft het eerste team in de WHDB/DMH-hoofdklasse met 13-3 gewonnen van CCR. Het zag er lang naar uit dat er helemaal geen wedstrijd gespeeld zou worden. Vier spelers van CCR stonden muurvast in een verkeersopstopping in Rotterdam. Echter net nadat gemeld was dat men niet zo komen, kwam er beweging in het verkeer, zodat de spelers om half negen alsnog aanwezig waren. Na telling bleken er toen zeven tegenstanders te zijn; Hein van Dee kon vroeg naar huis.

Op dat moment was het al lang 1-1 omdat één van de Rotterdammers juist extra vroeg aanwezig was en ook snel weer weg wilde en Herman was wel bereid mee te werken aan een snelle remise. De wedstrijd begon zeer voorspoedig, ook al omdat CCR met maar liefst vijf invallers was opgekomen. En op het enige bord waar het rating in het voordeel van de Rotterdammers was, zorgde Paul Heskes al snel voor een schijf voorsprong. Ook Bennie Provoost kwam in het middenspel al een schijf voor.

Gerard de Groot had ondanks een matige partij geen kind aan Leen Schinkel. Jeroen Kos drukte good-old Piet de Regt langzaam maar zeker van het bord en won. En na remises van Paul (liet Jahani nog net ontsnappen) en Piet Lodder (lastig tegen Djin Jharap) waren de negen punten al binnen. Nadat ook Bennie beide punten gescoord had, was Wim Bremmer als laatste bezig tegen Ruud van Drunen. Na een leerzaam eindspel kon ook Wim de winst aantekenen en was het 13-3.