Na ca. 20 jaar geen teamwedstrijden gespeeld te hebben, viel Ron de Vaal in voor Rinus Snellaars die afbelde i.v.m. afsluiting van de wijk, waarin zich een "springer" op het dak bevond. Ron speelde meteen het langst van allemaal. Als eerste was Alex Kruyshoop uit, na 40 zetten deelde hij de punten met Pleun van Bergen, met wie hij al menigmaal de degens had gekruist.  Radjin Chandarsing stond al iets beter tegen Maarten v.d. Schee, toen deze hem een cadeautje gaf door een 1-om-2 met doorbraak open te zetten. Van de Schee wist het eindspel toch nog spannend te maken, maar Radjin pakte zijn eerste provinciale winst. Ben Gehrke ston onder druk tegen Henk de Koning, die schijfwinst wist af te dwingen. Wat er toen gebeurd is, is niet helemaal duidelijk, waarschijnlijk is door niet goed indrukken de klok van De Koning blijven lopen, waardoor zijn vlag viel, voor de vereiste 50 zetten waren bereikt. Ben is de kwaadste niet en stelde voor om de punten te delen, hetgeen geschiedde. Ron de Vaal kwam wat lastig uit de opening, maar Peet van 't Wout profiteerde daar niet van.  Ron brak in het eindspel door ten koste van een schijf, maar kreeg deze weer terug, met remise als gevolg, waardoor Ron matchwinner werd.