Was het tweede in het begin van de competitie nog kampioenskandidaat, later is het teruggezakt en de laatste ronde kon er bij verlies zelfs gedegradeerd worden. Om dit te voorkomen werd tegen ODB 4 aangetreden met een licht versterkt team, dat achteraf gezien niet nodig was, De Lier 3 verloor een dag eerder van Naaldwijk 2 en mag het volgend seizoen in de 3e klasse gaan proberen. Good-old Arie Bom was als 1e uit, hij deelde de punten met Wim Ernste. Hans van de Vijver sloot zijn debuutseizoen met een mooie remise tegen Rafisander Dihal af. Het seizoen voor Ashok Mahabier eindigde ook goed, hij won van Chiel Overvoorde. En invaller Roy Bidesi werd matchwinnaar door te winnen van Oedebhaan Dihal. En een andere invaller, Ron de Vaal werd met 6 uit 4 topscorer. Het team eindigde de competitie met 9 punten uit 10 wedstrijden op de 4e plaats.