De tweede wedstrijd in de WHDB/DMH-hoofdklasse werd ook gewonnen door het Haagse achttal. CCR had zeker niet alle topspelers meegenomen waardoor het een relatief eenvoudige wedstrijd werd. Al werd het toch nog een beetje spannend door maar liefst drie nederlagen. Herman Vroom werd eenvoudig van het bord gezet door Djin Jharap. Paul Heskes speelde aan bord 8 tegen één van de sterkste Rotterdammers. In een klassieke vastloopstand leek hij na een doorbraak voor vier (!) schijven een spectaculaire remise uit het vuur te slepen, maar Paul had net te weinig tijd. Ook Jaap had te weinig tijd. Twintig zetten in drie minuten ging niet goed en Jaap werd verrast door Ruud van Drunen.

Er viel geen enkele remise in deze wedstrijd, dus de andere vijf borden waren voor ons. Gerard de Groot won vrij snel en simpel. Fred Ivens en Johan Sterrenburg moesten iets meer positiekennis in de strijd werpen maar slaagden ook glansrijk. Ook Jeroen Kos wist te profiteren van de raar opgestelde linkervleugel van zijn tegenstander.

Matchwinnaar werd Harry Zandvliet. Tegen Marijn van Drunen speelde hij een leuke opsluitingspartij waarin hij steeds meer voordeel kreeg. In het afspel hield hij het hoofd koel en won foutloos: 10-6!