In zijn eigen stad opende Frans Teijn voor het derde de score door eenvoudig Edward Botse te verslaan. Hedwig Callender trof het aan bord niet, Djin Jharap was zijn tegenstander. Ze maakten er een mooie partij van, maar helaas trok Hedwig aan het kortste eind. Ook een spannende partij voor Edwin de Jager tegen Sjaam Biekram, maar nu winst voor Den Haag 3. Zou er winst voor het Haagse team in zitten? De kans daarop werd een stuk kleiner toen Alex Kruyshoop combinatief verloor van Marlon Mangroe. Een pluim voor Hans van de Vijver, die ondanks verhuisperikelen toch achter het bord zat. En met een blauwe vermelding door een remise tegen Harry Bisambhar. Even voor het einde van deze partij had Radjan Gobardhan remise aangeboden aan Oedebhaan Dihal. De gelegenheidskopman sloeg dit af, omdat hij beter stond. Helaas kon hij de winst niet vinden en bood even later zelf remise aan, die wederom werd afgeslagen. Maar uiteindelijk moesten beiden toch in een puntendeling berusten.

Vrijdag bleek dat de tegenstander van Alex reeds vier keer in het eerste van CCR had gespeeld en dus niet meer speelgerechtigd was voor CCR 2 uit te komen. Alex won daardoor reglementair. De uitslag van de wedstrijd veranderde daarmee van 6-6 in 4-8. Kampioen van de 1e Klasse is VELO geworden, zodat de Wateringers en ons tweede van klasse wisselen.

De laatste wedstrijd van het seizoen is op 12 februari thuis tegen Naaldwijk, met als inzet de derde plaats en misschien zelfs de tweede, maar dan moet KDC verliezen van De Lier.