In ronde 2 al meteen de wedstrijd tussen twee enigszins verrassende koplopers, De Lier 3 (dat won van De Lier 2) en Den Haag 2 (dat Naaldwijk 2 klopte). De gastheren hadden twee invallers, ons team één, Hans van de Vijver. Hij deed Andries Ottevanger (ongewild) een schijf cadeau, maar het met succes terugwinnen leverde zijn tegenstander de nodige problemen op. Zo erg zelfs, dat Hans de partij kon winnen, een mooi debuut dus! Rinus Snellaars had aan Jaap Voogt een gelijkwaardige tegenstander met remise als resultaat. Radjin Chandarsing kon met een schijf minder net geen remise meer maken tegen Frans Prins. Wel remise was er voor Alex Kruyshoop tegen Wim de Kok, een terechte uitslag, eerst stond Alex beter, daarna De Kok.

Donderdag 22 oktober weer een topper, bij MDV dat samen met De Lier 3 en Den Haag 2 aan kop gaat (allen 3 wedstrijdpunten en 9 bordpunten).