Het Open NK Veteranen was tot en met 2019 vijftien jaar lang een Wageningse aangelegenheid maar krijgt nu via Stichting The Hague Open een doorstart. En wel van maandag 24 t/m vrijdag 28 april in Voorburg. Plaats van handeling is het Dalton College, Loolaan 125, 2272 TM Voorburg. Het betreft een ruime locatie met liefst drie sporthallen naast elkaar zodat er vooralsnog geen limiet voor het aantal inschrijvingen geldt. De school heeft voldoende (gratis) parkeerplaatsen en is goed bereikbaar met het openbaar vervoer.

Het is de bedoeling qua formule zoveel mogelijk in de pas te lopen met Wageningen. Dus zijn er ook weer categorie-prijzen (50+, 60+, 70+ en mogelijk ook 80+) en ratingklassementen. De leeftijd op de openingsdag is bepalend voor de indeling in een leeftijdscategorie. Er zijn acht rondes met op de dinsdag, woensdag en donderdag een dubbele ronde. Het prijzengeld bedraagt 1200 euro. Gespeeld wordt volgens het SWR van de KNDB. Het speeltempo is 80 + 1.

Het inschrijfgeld is 45 euro en voor 1 februari te voldoen op rekeningnummer NL60INGB0005826700 t.n.v. Stichting The Hague Open onder vermelding van naam, geboortedatum en ONK Veteranen 2023. Na 1 februari wordt het inschrijfgeld verhoogd tot 50 euro. De inschrijving is pas definitief als het inschrijfgeld is ontvangen. Graag ontvangen we tevens uw gegevens via de de knop Inschrijven boven aan de pagina.

Deelnemers dienen zelf voor onderdak te zorgen. Bij boeking van een huisje of stacaravan kan worden volstaan met een midweek.

Er wordt een koffiehoek ingericht voor het verstrekken van warme en koude dranken, broodjes e.d. Gaarne horen we jullie wensen op het gebied van snacks en warme (magnetron)maaltijden.

De school stelt de aanwezigheid van een BHV-er (bedrijfshulpverlener) met EHBO-ervaring verplicht. Wie over deze kennis en kunde beschikt gelieve dat s.v.p. bij de inschrijving te vermelden. Of te mailen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Verdere informatie kan worden gevonden op onze website www.damweb.nl/onkveteranen die zo snel mogelijk ONK-klaar zal worden gemaakt.

Hopelijk tot ziens op de zestiende editie van het Open NK Veteranen.