DC Den Haag was gastheer voor de 2e toernooi om de WHDB-Cup, met dit keer 38 deelnemers, grotendeels te danken aan de Schiedamase delegatie onder leiding van Kees Romijn. Van onze club deden Yasar Yigitturk en Kevin Herwaarden bij de welpen mee, Sander Schenk en Stefan van Dorp bij de pupillen en Chio Feng bij de junioren. Voor Kevin was dit zijn 2e grote toernooi en wist in een groep van 10 spelers (clubwelpen en nieuwelingen) 8 uit 9 te scoren. Yasar deed goed mee in de top, met 15 punten werd hij gedeeld 2e, 1 punt achter de kampioen. Ook Sander en Stefan waren bovenin de ranglijst te vinden, beiden met 11 punten uit 8 partijen. Sander werd op weerstandspunten 3e, Stefan 4e. Chio, tot slot, was niet opgewassen tegen pupil Martijn van IJzendoorn en wist alleen punten te scoren tegen collega-junior Marc Burgers.