De laatste clubavond van het jaar was zoals altijd gereserveerd voor het Kerstdamtoernooi. Dat mocht zich dit keer verheugen in maar liefst 42 deelnemers. Ter plekke werd besloten om te gaan spelen met zeven zestallen zodat er een leuke rondcompetitie met de teams gespeeld kon worden. De teams werden weer volkomen willekeurig samengesteld door Gerard de Groot.

Ondanks de willekeurige teamsamenstelling sprongen er twee bovenuit. Dat waren het team van kopman Frans van Eenennaam (ondanks de kopman zelf) en het team van Sven Winkel. De onderlinge wedstrijd eindigde in een 6-6 gelijkspel, maar door het puntverlies van team Van Eenennaam tegen team Kos, schreven Sven Winkel, Hans Giphart, Frans Teijn, Radjin Chandarsing, Rinus Snellaars en Jans Bardewee het toernooi op hun naam.

Onze penningmeester had gezorgd voor een uitbundige prijzentafel. Door de grote keuze liep de uitreiking van de prijzen nogal uit, maar uiteindelijk ging iedereen met iets lekkers naar huis.

De eindstand:

1    Team Winkel                    11  51