Het speelschema is als volgt:
  • Ronde 1 : dinsdag 25 maart
  • Ronde 2 : dinsdag   1 april
  • Ronde 3 : dinsdag   8 april
  • Ronde 4 : dinsdag 15 april
  • Ronde 5 : dinsdag 22 april
  • Ronde 6 : dinsdag 29 april
  • Ronde 7 : dinsdag   6 mei
 Alle ronden starten om 19.45 uur.Als u verhinderd bent om een wedstrijd te spelen, neem dan contact op met uw tegenstander en stel de wedstrijdleiding op de hoogte van de gemaakte afspraak. Speel bij voorkeur een dergelijke wedstrijd vooruit. In de hoofdklasse wordt direct de finale gespeeld (8 deelnemers), de eerste drie plaatsen zich voor de finale van de WHDB. In de 1e klasse wordt ook direct de finale gespeeld (8 deelnemers). In de 2e klasse zijn 12 deelnemers en spelen in twee groepen van 6 spelers, dus 5 speelavonden.
  • De nummers 1 en 2 in beide groepen plaatsen zich voor de kruisfinale-A, de nummers 3 en 4 voor de kruisfinale-B en de nummers 5 en 6 voor de kruisfinale-C.
  • Op speelavond 6 worden de kruisfinales gespeeld, de winnaars plaatsen zich voor de finale en de verliezers spelen de troostfinale.
  • Op speelavond 7 worden de finales en troostfinales gespeeld.