1. Speellokaal.

Alle volgens rooster ingeschaalde partijen moeten zoveel mogelijk worden gespeeld op de locatie van de organiserende vereniging.

De editie 2008 wordt gespeeld op dinsdagavonden bij damclub Den Haag, gebouw De Brink, Escamplaan 55 2547 GA te Den Haag.

Telefoon: 070-3259563

2. Startdatum.

De te kiezen startdatum van het kampioenschap is afhankelijk van wanneer de WHDB competitie is beëindigd.

De eerste ronde staat gepland op dinsdag 25 maart 2008.

3. Duur van het Kampioenschap.

De duur van het kampioenschap zal nooit langer zijn dan maximaal 10 weken, korter is mogelijk afhankelijk van het aantal deelnemers. Vermoedelijke einddatum 13 of 20 mei 2008.

4. Inschrijving.

De voorzitters en/of secretarissen van de clubs krijgen van het HDC een algemeen inschrijvingsformulier toegezonden ofwel per email dan wel per fysieke post. De verenigingen zullen bij hun leden nagaan wie zich wil inschrijven.

De inschrijving voor deelname aan het kampioenschap staat open voor een ieder die bij de KNDB staat ingeschreven als lid van één van de volgende verenigingen: Damclub Den Haag, ODB/HPV, RDG/DIO of Damclub Scheveningen.

De inschrijving heeft een open karakter, dat wil zeggen dat men kan inschrijven in de klasse van zijn of haar voorkeur.

Voor elke klasse geldt, dat bij een maximum van 10 inschrijvingen, direct een finale zal worden gespeeld

Per klasse dienen er minimaal 4 deelnemers ingeschreven te zijn wil het comité het kampioenschap in deze klasse laten doorgaan.

Indien er geen minimum is van 4 inschrijvingen is bereikt, behoudt het comité zich het recht voor de al ingeschreven deelnemers in een andere klasse in te schalen. Hierover zal met de betrokkenen vooraf telefonisch, schriftelijk dan wel via e-mail worden overlegd.

Vermeld daarom altijd de betreffende gegevens op het inschrijfformulier.

Er kan op diverse manieren worden ingeschreven; telefonisch, schriftelijk via een van de invulformulieren of via e-mail.

5. Sluiting inschrijving.

De sluitingsdatum voor de inschrijving voor het kampioenschap is gesteld op 1 maart 2008.

6. Verzending van het rooster.

Voor verspreiding en/of verzending van het rooster staat het comité meerdere mogelijkheden ter beschikking:

1. Verzending per post.

2. Verzending per elektronische mail (e-mail).

3. Verspreiding op de clubavonden.

7. Inschrijfgeld.

Het inschrijfgeld bedraagt € 7,50 per persoon, dit bedrag dient te worden voldaan tijdens de eerste ronde.

8. Verzending Wedstrijdvoorwaarden.

Het comité zal de betrokken deelnemers rooster, wedstrijdvoorwaarden en toernooireglement doen toekomen.

Haags Dam Comité

Voorzitter : J. Pronk afgevaardigde van Damclub Scheveningen Tel: 06-22635470

Penningmeester : J. Kok afgevaardigde van Damclub Den Haag Tel: 070-4400130 of 06-23024673

Secretaris : N. Bisseswar afgevaardigde van ODB Tel: 06-53505544