Na 2 zware wedstrijden, stond zaterdag de wedstrijd tegen Kennemerland 2 op het programma. Non-playing captain Rinus Snellaars had een tactische opstelling gemaakt, maar aan de staart hadden de bezoekers dat ook gedaan. Zo trof Alex een zwaardere tegenstander dan Harry, Moen en Jan Schreurs die hoger zaten. Desondanks gaf hij goed partij, maar wist zijn gewaagde aanval geen gevolg te geven. Radjin pakte aan bord 2 keurig een punt tegen Frans Elzenga. Alfred bracht de stand weer in evenwicht, met een dam op bezet veld. Frans Poorter en Peter Schipper deelden na 42 zetten de punten, waarna de bezoekers toch weer op voorsprong kwamen, Jan Schreurs verloor van Frank Hagebeek. Bas had tegen Dimitri Otto de stand gelijk kunnen trekken, hij had de winst in het eindspel binnen handbereik, maar overzag zelfs de remise en dus werd de achterstand groter. Deze werd gelukkig ongedaan gemaakt door Frans van Eenennaam en Hein van Dee, laatstgenoemde speelde al eerder tegen Carlo Koopman (toen nog bij Heemstede) en kwam toen niet verder dan remise. Moen had een iets betere stand dan Joep Besteman, maar niet voldoende voor de winst. Harry won wel, van Ferdi Uilhoorn, al miste deze nog wel een remisekans. Hopelijk lukt het 27 november ook tegen Zaanstreek 2, zodat we ook die ploeg onder ons houden.