Tet tweede miste Hein van Dee en Bas Baksoellah en ook de invallers Frans van Eenennaam, Jan Kok, Harry Zandvliet en Paul Heskes waren om de een of andere reden niet beschikbaar. Hopelijk bij de volgende wedstrijden wel. Gelukkig waren wederom Ron en Hanny de Vaal bereid om het team te completeren. Na een uur of 3 stond er een 10-0 tussenstand op het scorebord, maar dit had ook een iets draaglijkere achterstand kunnen zijn. Hanny was als eerste uit, zij overzag een damcombinatie. Alex Kruyshoop wilde een dambinatie in de stand laten zitten, maar liet daarbij Ad Vreeswijk doordringen in de vijandelijke linies en moest uiteindlijk ook capituleren. Een andere voortzetting had remise op kunnen leveren. Ook Rinus Snellaars had meer verdiend, maar hij gaf zomaar 2 schjijven weg en maakte het Ton van der Ploeg wel heel gemakkelijk om te winnen. Net als 2 weken geleden speelde Jan Schreurs ook nu weer een sterke partij, maar dit kostte hem veel te veel tijd. in die tijdnood maakte hij een blunder zodat de nul nog steeds niet van het scorebord verdwenen was. In de 5 resterende borden moesten er dan toch nog wat punten te vergaren zijn? Helaas niet door Frans Poorter, helaas lukte het hem niet zijn goede reeks voort te zetten, al had Jerry den Os daarvoor wel 2 kansen nodig, de 1e (een plakker) werd gemist. Gelukkig verdween toen de nul, Moen Lachman speelde op de winst, maar kwam toch niet verder dan remise tegen Erik Maijenburg. Hans van de Vijver wist ver te komen, maar om een dam te halen waren 2 schijven nodig en Gerard van Mourik wist het 6-om-4-eindspel in winst om te zetten. Daarna was er ook een nul te noteren door Radjin Chandarsing (die enigszins was ingecalculeerd op het 2e bord). Alfred van Lenthe kreeg een goede stand tegen Henk Vogelenzang, maar deze wist toch nog het remisegaatje te vinden. De volgende 2 thuiswedstrijden zijn "4-puntenwedstrijden" tegen Kennemerland 2 (13 november) en Zaanstreek 2 (27 november), dus hierbij nogmaals de oproep aan de leden die zich als invaller hebben aangemeld om beschikbaar te zijn.