Nog voor de "winterstop" werd de 1e wedstrijd van de 2e helft van de competitie afgewerkt. Ditmaal kwam Scheveningen een stuk minder sterk op. Yasar had dezelfde tegenstander als in de heenwedstrijd, ditmaal had hij minder moeite (en tijd nodig) tegen Theo Goudzwaard. Het eindspel na de gehaalde dam, die meteen weer werd afgenomen, speelde Yasar heel mooi naar winst. Alex verdubbelde de score, Gerda van der Meijden wist lang stand te houden, maar na de schijfwinst ging het een stuk makkelijker voor Alex. Ook schijfwinst voor Ashok, tegen Nel Lindhout, waarvoor hij duidelijk een maatje te groot bleek. Rinus gunde de gasten een punt, hij stond een schijf voor tegen Joke van der Meijden, maar nog vooral op eigen helft, i.t.t. zijn tegenstandster. Hij koos dus eieren voor zijn geld en bood remise aan. Op donderdag 6 januari zal voor het derde de competitie verder gaan, tegen MDV 2 in Ter Heijde aan Zee.