De laatste wedstrijd van de 1e helft van het seizoen was VELO 3, 3 jeugdspelers en (competitieleider) Wim Schrader. De start van de wedstrijd was voortreffelijk, Yasar, Rinus en Alex hadden een goede stand op het bord. Yasar speelde tegen aspirant Bart Schoep en zag zijn kans waar toen hij kon doorbreken naar dam. Helaas overzag hij niet veel later een 1-om-3 en toen ook nog de dam werd afgenomen, waren de kansen gekeerd. Alex nam het op tegen Falco Toet en zijn aanval werd meteen zijn zwakke punt, hij liep in een 2-om-4 en kon niet veel later opgeven. Inmiddels was ook Rinus al uit. Hij had met zijn ogen dicht van Tim van IJll moeten winnen, maar beging een blunder van hier tot ginder. Tot slot kon Fred Roldanus (sinds kort ook lid van VELO) tegen Wim Schrader de eer niet redden. Hopelijk keert het tij in de 2e seizoenshelft. Te beginnen met de return tegen Scheveningen op dinsdag  23 november.