Voor het derde team stond de uitwedstrijd tegen Naaldwijk 3 op het programma. Alex Kruyshoop speelde tegen Danny van der Voort en die speelt veel beter dan zijn rating (443) doet vermoeden, maar ja dat kan bijna niet anders met een dammende vader en opa. Die vader, Ad (voormalig speler van Naaldwijk 1), speelde tegen Fred Roldanus en redde het helaas niet. Opa Jan nam tegen Rinus Snellaars een dam ten koste van een schijf. Rinus pakte deze nog wel af, maar dit koste hém een schijf. Helaas zag Jan alle trucjes die Rinus probeerde om een punt in de wacht te slepen. Jan Schreurs overzag een hielslag tegen Erik van Leeuwen en kwam een schijf achter en ook hij redde het niet. De laatste wedstrijd van de 1e helft van de competitie is op dinsdag 9 november tegen VELO 3.