De derde wedstrijd van Den Haag 2 was opnieuw een uitwedstrijd, het nog ongeslagen Naaldwijk 2 was de tegenstander. Radjin Chandarsing liet zich door een damcombinatie verrassen, hij stond verloren, maar wist tot afgrijzen van Ard van Wingerden met enig geluk die dam te vangen. Daarna was het glad remise. Hans van de Vijver overzag een simpele combinatie waardoor Geert van Marrewijk naar dam kon lopen. Ook deze dam kon gelukkig onschadelijk worden gemaakt, waarna de vrede werd getekend. Paul Heskes en zijn oud-clubgenoot Nico Zwinkels speelden een gelijkopgaande partij. Nico nam op een gegeven moment een 5-om-5 wat meteen een remise opleverde. En de vierde remise kwam op naam van Moen Lachman die de punten deelde met Ton van de Ende.