De 2e helft van de WHDB-competitie is begonnen. In de heenwedstrijd werd verrassend van het sterk opgekomen Naaldwijk 2 gewonnen. De thuisclub trad nu aan zonder de gebroeders Bentvelzen. De paringen waren licht in het voordeel van Den Haag 2. Zo had Alex Kruyshoop Ton v.d. Ende als tegenstander, Alex stond in het middenspel wellicht iets minder, kwam beter te staan, maar niet genoeg voor de winst. Ron de Vaal verschalkte voorzitter Geert van Marrewijk met een damcombinatie die ook nog's een schijf meer opleverde, 1-3. Rinus Snellaars tekende de vrede met Maurits v.d. Berg (in het eindspel gaat het meestal net mis bij Rinus) en zo kon er dus al niet meer verloren worden. Radjin Chandarsing werd helaas geen matchwinnaar, hij stond tegen Ard van Wingerden bijna de hele partij onder druk, Ard wist met één schijf in de vijandelijke linies te komen, wat eindelijk tot winst voor Van Wingerden leidde. MDV is koploper na 6 rondes met 7 punten, voor De Lier 2 en 3, Naaldwijk 2 en Den Haag 2, die allen 1 punt minder hebben. ODB 4 is hekkensluiter met 4 punten.

Deze ronde werd overigens overschaduwd door de hartaanval van Lierenaar Pleun van Bergen, na zijn gewonnen partij tegen Piet Boekestijn (De Lier 3 - De Lier 2). Pleun maakt het gelukkig naar omstandigheden redelijk. We hopen dat hij snel weer de oude wordt.