De laatste wedstrijd van de eerste helft van de competitie was tegen HDV ODB 4, een echte stadsderby dus. Sterker nog, alleen Alex was de enige speler die alleen van DC Den Haag lid is. Hij trof Rafisander Dihal, die helaas te sterk bleek. Radjin trok de stand tegen Wim Ernste, die tot dan toe slechts één verliespunt had, weer gelijk. De borden van Bas (tegen Chiel Overvoorde) en Ashok (tegen Oedebhaan Dihal)  zagen er redelijk goed uit, al had Bas het best moeilijk tegen Chiel. Dit in ogenschouw nemende, nam Ashok wat risico's, wat niet goed uit pakte en er net geen remise meer uit te slepen viel. En omdat Bas nog alle zeilen bij moest zetten om de remise uit het vuur te slepen, werd de tweede nederlaag van het seizoen geleden. De tweede helft van het seizoen wordt begonnen met één punt achter koplopers MDV  en De Lier 3, dus er is nog van alles mogelijk.