Afgelopen woensdag heeft de gemeente nog een laatste overleg gehad met vereniging ISV Kameleon en helaas is dat niet goed afgelopen. Het verenigingsgebouw van de Kameleon is met onmiddellijke ingang gesloten. Dat betekent dat Damclub Den Haag als onderhuurder op zoek moet naar een andere locatie.

Voorlopig kunnen we op donderdagavond terecht bij de locatie waar DHD nu tijdelijk zit. Dat is handbalvereniging Kwieksport, Bentelostraat 100, 2545 NT Den Haag, We zullen op deze locatie op 28 januari en 25 februari ook de resterende thuiswedstrijden spelen van de Nationale Competitie.
Dit is dus niet wijkgebouw Morgenstond, want die wordt nog verbouwd, naar verwachting t/m maart. Als dat gereed is, kunnen we daar weer op dinsdagavond terecht.

We hebben de maand januari nog de gelegenheid om onze spullen te verhuizen / op te slaan. We hebben daar zaterdag 21 januari voor gepland. We zoeken nog een paar vrijwilligers om te helpen, graag aanmelden bij Jan Kok.
Omdat we straks na de fusie te veel damborden hebben stellen we de leden die nog een bord willen hebben de gelegenheid om die gratis mee te nemen. Ook graag even met Jan Kok contact opnemen.