Het Easy Dinner damtoernooi in Waddinxveen, dat voor de vijfde keer gehouden werd, bestond uit een mix van ervaren spelers en huisdammers, van welpen tot senioren. De weersomstandigheden zorgden ervoor dat het terras dit jaar leeg bleef. Maar het restaurant was een goed alternatief waar 52 deelnemers, verdeeld in 26 koppels, negen wedstrijden damden.

Samen met zijn maat Kariem Droog (DEZ Reeuwijk) wist Wynton Meijer de meeste punten te vergaren. Ze lieten slechts negen punten liggen, gemiddeld een per ronde.  De nummers twee en drie eindigden op gepaste afstand. Wim Bremmer was de volgende clubgenoot in de ranglijst, hij speelde samen met Thijs de Vries (welp uit Reeuwijk) negentien punten bijeen. Evenveel punten waren er voor Alex Kruyshoop en Johan Evens (DIOS-Eureka), maar het aantal weerstandspunten was minder. Farid Idoe sloot de rij van clubgenoten, hij en aspirant Christiaan Visser (Damlust) vergaarden zeventien punten.

Eindstand en foto's.