Het eerste zestal heeft de laatste twee wedstrijden in de ZHDB-hoofdklasse gewonnen en is daarmee op de derde plaats geëindigd, achter kampioen Damlust en Schiedam.

Op 30 januari werd de uitgestelde wedstrijd tegen het Leids Damgenootschap gespeeld. Gerard de Groot speelde een spannende partij tegen Casper Remeijer en dat bleek uiteindelijk een beetje te spannend. Ook Harry Zandvliet verloor, hij werd van het bord gedrukt door een aanvallende Hans Kreder. De enige remise kwam op naam van Jeoren Kos en Evert Bronstring. De andere partijen liepen beter. Pertap Malahé kwam na een listige opening plotseling een schijf voor en won. Ook Roy Bidesi wist met uiterst nauwkeurig spel een 5-om-5 positie naar winst te spelen. Tot slot sloeg ook de aanval van Berke Yigitturk door en kon er toch nog een 7-5 overwinning genoteerd worden.

De laatste wedstrijd in Gouda tegen het tweede van Damlust werd ook 5-7. Emre Hageman verloor weliswaar zijn partij tegen de sterke Jochem Zweerink, maar Jeroen Kos en Frans van Eenennaam hadden toen al gewonnen. Verder waren er remises van Berke, Pertap en Harry.